fredag 11 februari 2011

Alvin-Mamma helg

Liam och Martin är i London hos Maria och JP.
De åkte igår, varför Alvin och jag helt enkelt fick stanna hemma, eftersom jag jobbade igår och idag.
När jag pratat med dem verkar de ha det toppen, och det är huvudsaken.
De har dessutom 20 grader varmare än vi, eftersom vintern helt plötsligt bestämde sig för att visa att vi minsann inte ska kunna ana lite vår, och började vräksnöa i nästan två dygn och nu frusit på med nästan 10 minus. I London var det tydligen 10 plus och riktigt behagligt....
Kvällen är i alla fall kommen och Alvin sover sedan två timmar tillbaka. Klockan är alltså typ halv tio och inte halv elva som termometern visar. Jag orkar inte ställa om den.
Jag glor på Let´s dance, vilket idag fick mig att gråta. Ett av paren dansade otroligt vackert.
Nu är det paus i Let´s dance, och istället ser jag nu att Parlamentet bestämt sig för ny upplaga.
Kanske ska kolla om det är nåt att ha.
Hoppas ni har en fin helg!

Inga kommentarer: