måndag 18 april 2011

Helgsummering igen!

Vi har haft en härlig, LEDIG, helg!
På lördagen var jag iväg en sväng vid lunch och tränade. Zumban vart inställd pga att instruktören sket i att dyka upp :-( Men Sanna och jag tog ett varv på gymmet och tränade lite styrka.
Efter det drog vi iväg till svärmor Kerstin där även M,M och S befann sig. Vi grillade och bara var hela eftermiddagen och kom sedan hem lagom till att grabbsen skulle nanna kunnden.
Myskillar under morgonstund.
De kan allt vara lite gosiga mot varandra då och då ;-)
Söndagen var lika slapp den.
Eller ja, M städa på förmiddagen och Liam och jag veckohandlade.
Efter det for vi till Vadstena till Håkan och Lina.
Där bytte vi till sommardäcken på min bil (dags va`?? ;-))
Efter det åt vi middag tillsammans med dem.
Sen for vi hemmåt igen. Jag drog och tränade BodyPump på kvällen och sen hade vi en skön kväll hemma M och jag medan grabbarna sov.
Idag är vardagen här igen.
M jobbar och vi ska snart till dagis och kvällsjobb.
Inget man är supersugen på när det är så underbart väder ute! Men, bara att bita i.
Med tanke på att jag jobbar HEEEEEELA påsken dessutom känns det ännu lite segare må jag säga.

Inga kommentarer: