tisdag 8 maj 2012

Nyfunnet intresse!

Eller ja, inte för min del kanske.
Men M och L har tom investerat i både metspön och ett kastspö åt L. De verkar tycka det är riktigt roligt, och dessutom får M en chans att umgås ännu mer med sin vän som delar detta intresse!
Jag tycker väl egentligen inte att själva fisket är så kul, men däremot har jag inget emot att hänga med och passa på att få lite sol i ansiktet och umgås!










Alvin och jag hänger här hemma nu på förmiddagen men ska snart till dagis och jobb. Idag har vi syrremöte på jobbet i hela 3 (!!) timmar. Inget jag ser så väldeliga framemot. Hatar att sitta still, speciellt på jobbet!! Men det är nyttigt, vi har en hel del att prata om!
Förövrigt önskar jag att värmen ska komma! Helst igår. 
Jag har inte funnit någon vårkänsla än. De där dagarna det var varmt förra veckan jobbade jag och fick därmed inte känna så mycket av värmen. Men det kommer förhoppningsvis SNART!

Inga kommentarer: