lördag 23 juni 2012

30 år

I torsdags hade jag levt 30 år. Jag är alltså nu inne på mitt 31 år! Sjukt! Men igår spelade jag ett spel om vuxenpoäng och blev då bara 21 år så det känns lite lugnande!! Haha...
I vilket fall. 30-års fest hade jag ju förstås. Den vart helt underbar!!! Alla fina tal, all god mat, alla underbara människor.... Jag är fortfarande lite lyrisk!!





























Ett litet axplock av bilder fick ni där!
Annars har jag och barnen spenderat vår första semestervecka i Vadstena, då M har jobbat! Fina dagar har vi fått.
Igår spenderade vi midsommarafton hos Annica och Crille. Det var riktigt mysigt och lagom. Snart kommer ju dessutom mitt första syskonbarn och jag längtar!!!
Som sagt. Tillbaka i Linköping. Det innebär; Tvätt, städ och ta hand om blommor som vissnat! Hörs senare helt enkelt!
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: