söndag 15 juli 2012

Jobb imorgon igen...

Semestern avslutades på bästa sätt med en härlig helg!!

När vi åkte hemåt i eftermiddag så ville M och Liam ta en liten fisketur. Jag kände absolut inte för att vänta in sovdags inför jobbet imorgonbitti så Alvin och jag bestämde oss för att följa med. Vi hämta också upp Sleipner och for iväg. Som vanligt (när jag är med i alla fall) är fiskelyckan inte stor men frisk luft, sol (!!!) och att bara vara är alltid skönt!











Martin lyckades med några utomordentliga kast som hamnade i båtar, vass och träd. Detta resulterade i att herr Sleipner numera är ett drag fattigare.





Barnen ligger nu i sängen och M och Sleipner spelar dator. Själv har jag förberett inför morgondagen; bytt handväska, tvättat bort nagellack och klippt av naglarna (snyft). Sitter nu och slöglor på en film. Tyvärr är ju att somna inte att tänka på än så länge, fast jag skulle behöva! Klockan ringer 04.50 imorgon!! Great!!!

Inga kommentarer: