lördag 5 januari 2013

Julen är ute!

Jag är verkligen en sån person som, när nyår har varit, genast vill ha ut julen! Det ska vara nytt, fräscht och clean eller vad man ska säga. Jag har ändå hållt ut ända tills idag. Men sen var det nog. Tyvärr är jag ju fortfarande ganska så ineffektiv. Allt tar låååååång tid, jämfört med innan operationen. Jag började kl 09 i morse och för en timme sen var jag färdig! Alltså 8h!!!! Men då har jag även städat så rent jag bara kan med mitt lilla handikapp. jag har kvar att stryka och hänga upp gardiner, men det tar jag imorgon, när jag ändå ska köpa lite nya blommor.


Men vad skönt det är att julen är borta för denna gången. Allt åker ut i förrådet imorgon när M städat det. Denna blogg ska inte innehålla ordet jul fören nästa november typ.

Nu ska vi njuta en stund och sen ska affären besökas för lite inköp av gott och även frukost imorgon. Efter det ska kidsen i säng och vi ska pyssla förhoppningsvis! Hoppas ni har en skön helg!!

Inga kommentarer: