tisdag 23 april 2013

Inget att säga...




Jag är så sjukt trött just nu. Får kämpa för att hålla mig vaken fram till nio på kvällarna, som ändå får anses som en ok tid att gå och lägga sig på...

Det händer inte så mycket för övrigt. Mycket jobb, lite tid att roa sig på. Jag försöker ge bröllopet mycket tid när jag är ledig, MYCKET som ska ordnas!!

Men i helgen får vi härligt besök från västgötasidan och så ska vi fira Liam som fyller både med barnkalas på lördag och vuxenkalas på söndag. Tyvärr är det inte så många som kan fira Liam på söndagen tydligen. Men de som kan ska allt få nåt mumsigt att fika på! Så bakas ska det göra också.

Insåg precis vilken fullspäckad helg det kommer bli! Men allt för min Liam!!!

Och det är ju egentligen exakt så jag vill ha det; Fullt ös!!

Inga kommentarer: