söndag 20 oktober 2013

Bilder från förlovningshelgen!

Försökte fånga himlens otroligt vackra färger, påväg ner till Göteborg!
 Det M hade funderat mest på angående min överraskningshelg, var inte VART vi skulle,VAD vi skulle göra och ren nyfikenhet liksom. Utan han hade vart mest orolig över att missa fotbollsmatchen.
Tur att han har en snäll fru, som vet vad hennes man vill ha.
Det blev picknick på hotellrummet framför TV:n.
 Efter god hotellfrukost mötte vi upp våra vänner Frida och Harry som tog med oss ut i Skärgården för en god lunch.
Snacka om tur med vädret! Det var otroligt vackert!
 Var tvungen att föreviga Harrys räkmacka! Sjukt stor!!
 The gang!
 Väntar på båten tillbaka!
 Lille L vaknade äntligen också:-)
 Sen lämnade vi L hos hans mormor och gick till Pinchos och åt mycket god mat!!
 Pinchos koncept går ut på att man beställer all dryck och mat genom deras app. Förutsätter ju att man har en smartphone/Iphone, men så smidigt! Och Tapas är ju alltid väldigt mumsigt!
 Efter det var det dags för min stora överraskning till M. Alla fyra gick och tittade på Alex Schulmans show; Älska Mig!
Jag själv har ju en liten hatkärlek till den karln, men jag vet att M gillar honom mycket. Och jag vart positivt överraskad. Till viss del, mycket djupa partier, blandat med en hel del rå komik förstås. Se den!
 
Efter det tog vi oss upp till takvåningsrestaurangen på vårt hotell för en drink.
Fin utsikt!
En riktigt bra helg!

Inga kommentarer: