tisdag 22 april 2014

Påsk 2014

Hoppas ni alla har haft en härlig påsk!
Vädret kan man ju definitivt inte klaga på.
Vi har haft det fint, trots värsta migränattacken på länge, för mig i söndags.
 Påskfest på dagis. En glad påskgubbe!
 På Skärtorsdagen, efter jobb, när grabbarna och jag landat hemma, laddade vi upp för besök av häxor m.fl som kanske skulle komma på besök för färdkost under helgen.
 Trots påsk, och tradition av hederlig påskmat, gick det inte resonera med mina två smågrabbs utan är det fredag, så är det! Därmed tacomys på långfredagskvällen.

Lördagen finns inga bilder från, men det blev ju förstås åggletning för smågrabbarna på morgonen. Sen brummade vi iväg till stan och käkade lunch. Spontaninfall från Martins sida, innebar bio för mig och Liam: The Amazing Spiderman 2. Mycket bra!!

Söndagen innebar tyvärr innedag för mig och grabbarna. Vi missade en hel dag med underbart väder :-(

Men det tog vi igen på måndagen.
Då var det fotbollscup för Liam hela dagen.
Liams lag kammade hem fyra vinster av fyra möjliga.
Vi var ute från tidig morgon till typ 15 på eftermiddagen. Det syns i mitt ansikte idag vill jag lova. Hej röd panna och näsa ;-)
Martin fick ytterligare ett infall, och vi begav oss mot Tornby för inköp av solstolar till däcket och utemöbel till framsidan! Det vart såååå fint!!
Jag vet att parasollet är helt snett men det står i fel fot. Byte av den står på schemat ;-)

Inga kommentarer: