söndag 27 mars 2011

Mys!


Denna helgen har varit helt perfekt! I fredags efter jobbet var jag på schlagerspinning med fina systrarna! Efter det och en dusch hemma tog jag med mig världens finaste killtrio till Annica&Crille där även Sanna&Freddan slöt upp för Taco och lite TV innan vi åkte hem till våra sängar. Lördagen bjöd på lite vårshopping till smågrabbarna i form av vårjackor, tunnare mössor och vårskor! Efter det ett besök på MAX där vi stämt träff med Helga och Elias. När vi ätit upp maten, åkte Alvin och Martin hem och Helga och jag med tillhörande grabbar drog vidare in till stan. Där höll vi på att förfrysa våra rumpor i väntan på Eric Saade! Mr Saade gjorde väl ett knappt godkänt framförande. Lite avslaget med bara ett piano som komp till den annars ganska "fartiga" Popular.... Men grabbarna var nöjda! Det är huvudsaken! Nån skivsignering blev det dock inte, kön var evighetslång!! Väl hemma och så småningom kväll, provade Martin och jag på kokospannacotta m blåbär ala LCHF. Jag gillade men Martin var nog mindre nöjd skulle jag tro! Själv däckade jag i soffan runt halv tio. Märkligt att man ska vara så trött ständigt och jämt!!! Idag (söndag) har vi hunnit med lite mer shopping i form av två par byxor till vår äldre, långbente son och Trassel på bio, hela lilla familjen. Nu sitter vi i en vansinnigt lång biltvättkö och ska därefter veckohandla. Sen hem och laga middag. Vid sjusnåret ikväll blir det BodyPump för mig som avslut på denna helg! Hoppas ni haft en lika bra helg som vi!!

Inga kommentarer: