tisdag 8 mars 2011

SMILE!

Vid lunchtajm idag


Ojoj. dagarna springer förbi.
Våren är på intågande känns det som. Men vansinnigt låååångsamt bara. Och vansinnigt efterlängtat. Denna vinter har varit seg och lite sol och värme skulle inte sitta helt fel just nu.


Vi har en ledig dag idag, jag och Alvin. M är och jobbar och Liam är med morfar, mormor och Lina i Branäs och åker skidor. Jag skulle ge bra mycket för att kunna vara där jag med. Men nästa år är det fam Rydenlund/Hedman som drar på skidsemester. Då är det dags för Alvin att lära sig att susa ner för backarna han med. Liam är tydligen jätteduktig, och åker såna backar som jag drar mig för. I år går han dessutom skidskola för att lära sig lite mer teknik, och charmen med att faktiskt inte bara köra störtlopp.


Annars rullar det på som sagt. Jobb, dagis, träning och lite umgänge då och då ;-)


I helgen ska barnen lejas bort till farmor K. Jag ska på Mia Skäringer med bla lillasyster S och M ska festa till det lite grann med Sleipner och Skoog (tror jag)....


När det gäller träningen går det riktigt bra! Sanna och jag kör på hårt (och Annica hänger på då och då också). Igår fick jag, för första gången sen jag drog igång med träningen, dra på ordentligt mycket mer motstånd på spinningen än jag brukar! Så kul att man faktiskt börjar märka att man orkar mer än i början!


Well, skulle bara kika in här och meddela att vi lever ;-)


Nu ska Alvin och jag ta en promme i det underbara solskenet!

Inga kommentarer: