måndag 30 maj 2011

MORS DAG!

Jag fick allt lite uppvaktning igår av mina tre.
Blommorna hade Alvin valt.
Chokladen var från Liam.
BUS och ögonbrynsfärg från Martin.
Long time ser jag nu. Dagarna går ALLDELES för fort och jag har insett att jag bara har två veckor kvar till semester.
Vi jobbar och sliter mestadels, som vanligt alltså.
Mitt nya jobb, är svårt men spännande. Jag hoppas att jag snart hittar den där känslan av att jag faktiskt vet vad jag håller på med.
M (och vi) väntar på vansinnigt SPÄNNANDE besked ang hans jobb. Livsomvälvande skulle man nog kunna kalla det.
I helgen blir det äntligen lite avkoppling eller vad man ska kalla det.
Martins bror Micke ska gifta sig så på lördag förmiddag åker vi upp till Trosa och njuter ett dygn innan bröllopet som är på söndagen.

Inga kommentarer: