onsdag 4 maj 2011

Vattkoppor in da house!

Ryggen har blivit värre under natten, och det har även ploppat upp en del på armarna som inte var där igår.
En ganska nöjd kille fast han har vattkoppor. Han har några stycken på G i ansiktet också.
Det kliar dock inte så att han lider av det. Det är superbra ju.
Nu väntar vi bara på att Alvin ska få det också. Det är ju skönt om man kan få det gjort när man ändå är hemma.
Det tråkiga med detta är att jag gör eg min sista vecka på OVA nu. Och här sitter jag. Men i vilket fall kommer jag åka upp dit på fredag och lämna fika åt gänget.
På måndag börjar en ny tid med helt nytt jobb, igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Cicci! Trist med vattkoppor :( men skönt att få det överstökat medans de är små... Tycker att det är så synd att du slutar på ova. Det är vi många som tycker... Hoppas att du kommer tillbaka till oss en vacker dag. Jag vill ändå önska dig stort lycka till på bond!
Mvh / Yvonne ova

Anonym sa...

Hej!! Jag håller med Yvonne, jag tycker det är jättesynd att du slutar hos oss.Hoppas det blir bra på BOND. Kram från Maria R Ova
ps. vilken tur att jag jobbar på fredag :)ds