torsdag 9 augusti 2012

Meningslöst egentligen!

Idag har jag jobbat! Jo då, så att...

När jag kom hem, tog jag en intervalltur i Lambohovs elljusspår. Passar på att göra det direkt när jag kommer hem för en gång skull, när barnen inte är hemma. Skönt att kunna göra det INNAN man hunnit slappa till ;-)


Nu sitter jag i följande position...


Ska väl försöka göra nåt vettigt av denna kvällen också. Tvätta, städa eller nåt...


Annars kikade jag nyss in på denna klockan. Vi har iallafall brutit hundra dagars gränsen! Gött!!!!! Jag längtar vansinnigt! Det blev ju liksom aldrig någon riktig sommar och jag som är så beroende av sol och värme för att må bra undrar hur fasen jag ska överleva till november?!

Btw, såg ni handbollen igår????? SJUKT spännande match! Jag var så nervös så jag höll på att kissa på mig! Men, om vi ska vara ärliga så körde ju faktiskt Sverige över danskarna. Synd att det inte syns i resultatet då de ju blev bortdömda. Jäkla skitdomare!!! Men, huvudsaken....; Sverige vann!!!! Så himla duktiga grabbarna var! Nu håller vi alla tummar och tår imorgon! Här kommer jag sitta bänkad i alla fall kan jag lova!!!

Inga kommentarer: