tisdag 23 oktober 2012

VAB...

Jodå, det har vabbats här i två dagar nu.
Alvin vaknade igår hängig, febrig, snorig och hostig.
Piggade dock på sig under eftermiddagen.
Stora delar av dagen igår tillbringades målandes på både IPad och papper.
Gissa vilket Alvin tyckte var roligast?! Dagens ungdom...haha....
Men ovan kan ni se några av hans alster från gårdagen.

Liam hade en jobbig dag igår. Han och en kompis hade gjort "inte-ok-bus" på skolan.
Han var helt förstörd när han kom hem.
Idag har de fått gå och be om ursäkt till de som drabbades.¨
Mycket bra tycker jag. Just detta bus gör han nog inte igen....Men det lär ju komma andra. 
Idag har vi haft besök av den här lille godingen.
Han låg här i soffan och garvade och smilade. Men så fort jag gjorde mig beredd att ta lite kort slutade han.
Typiskt!!

Nu sitter jag och väntar på att köra på min lillasyster som inte vill/ska gå själv genom Linköpingskvällen.
Hoppas hon ringer snart!
Jag är trött, och hade mer än gärna krupit ner i sängen bredvid min sambo som, i vanlig ordning var trött och kröp ner före mig. Han sover säkert sedan minst en halvtimme tillbaka. Aldrig mött en människa som är så trött som han. Men, jag klagar inte. Bara ett konstaterande. 
Det får vara slut på detta tokjobbande för hans del snart! Så det så!

Inga kommentarer: