onsdag 5 december 2012

God morgon onsdag!!

My god vad det har snöat inatt, och gör fortfarande. Värsta snöstormen! Jag som lovat att gå med Alvin i den nyinköpta pulkan till skolan idag när vi ska hämta Liam. Och sen skulle vi dra till nån pulkabacke! Oh well, bara att bylsa på sig antar jag.


Annars har Alvin och jag ledig dag, som ni kanske förstår. Vi slappar i soffan just precis nu och funderar på hur vi ska fördriva dagen. Jag skulle behöva dra till typ Jula el nåt då en av mina ljusdekorationers, till vardagsrumsfönstret, lampor brunnit, och det behövs köpas nya. MEN, M skulle till Jkpg idag (!! I detta snöoväder) och tog således den säkraste bilen för detta väglag så jag tror jag avstår Tornby idag faktiskt!
Ne, vi får vara kvar hemma. Det funkar ju det också!


Btw, hur vackert är det inte med spets?!

Nehe, kanske dags att gå ut och skotta lite???

Inga kommentarer: