måndag 31 december 2012

Last day of the year!

Hörrni:


Såhär, sista dagen på året tenderar jag (kanske de flesta?) att reflektera över det år som varit. Ett år, som för mig, gått väldigt fort! Händelser jag minns särskilt lyckligt:
*Min 30-årsfest
*Martin & Lottas bröllop där jag och Sanna var toastmasterpar
*Systersonen Erics födelse
*Martins och min 10-åriga förlovningsdag
*Thailandsresan
*Min operation
*En extra mysig julafton

Sen har detta året förstås inte bara varit lyckligt. Det finns en del jobbiga och mörka stunder också, men dom vill jag glömma nu. Lämna i detta år. Inte ta med till 2013. Det nya året kommer förmodligen hamna på listan av mina bästa år!! Jag ser fram emot det!
Jag tänker inte ge några löften, däremot har jag mål:
*Slutföra min viktnedgång
*Bli starkare i kropp och knopp
*Bli lite mer självisk (hur sjukt det än låter!)
*Ha mer energi till det som är viktigt för mig!

Sen finns det olika vägar att gå för att nå dessa mål. Vi får se hur dom vägarna ser ut!

Nu önskar jag er alla en alldeles fantastisk nyårsafton och en underbar start på det nya året! Ta vara på varandra!!



Inga kommentarer: