tisdag 26 februari 2013

Det är dags!!

Efter ett välbehövligt och givande samtal med en utav mina systrar är det nu dags att slita sig ur denna period av mitt liv. Det är slut på grubblande och tänkande! Nu ska jag se framåt!!
Jag gör det allra bästa för mig och min familj!
Jag har ett bröllop framöver som på nåt sätt får vara symbolen för en nystart!! En underbar nystart!!
Nu kör vi!


Och bara för att få lite glädje in här på bloggen som varit alldeles för tyst pga diverse. Nu är det slut med det! Nedan: dansbesatte Liam:

YouTube Video


4 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra att Du hämtat Dig!

Cissi sa...

Det har jag väl inte, men jag har bestämt mig för att det är dags!! Och det känns underbart!!
Tack!!

Anonym sa...

Du måste vara fantastiskt lycklig över allt! Måste kännas skönt att vara trygg och känna att allt blir så rätt! Tänk att ha en sån fantastiskt lycklig tid framför Dig! Att veta att Du snart står som brud på ett slott med alla Dina närmaste omkring Dig! Hoppas att alla får en oförglömlig dag!
Cecilia är en rak och ärlig person. Omtänksam och empatisk som få, både privat och i sin yrkesroll. Hon skulle aldrig medvetet göra nån annan ledsen.
Håll hårt i Din lycka! Ta inga beslut som kan göra lycka till olycka!

Cissi sa...

Eh, tack!