lördag 9 februari 2013

Uppdatering i bilder!

Okej. Jag är urdålig på bloggningen just nu! Förlåt... Men jag lever på både IG och Fejjan. Men alla har ju inte det så då är det inte så lätt att veta vad vi styr med. Därför kommer här en blandning av bilder från vad som händer i våra liv.


Även om jag själv inte har någon som helst energi eller lust att tänka på bröllopet så tickar dagarna på insåg jag igår...


Jag spånar lite på olika frisyrer men det är max av vad jag lägger ner på detta just nu!


Magen läker. Ja jag har ju inte skrivit nåt om det i denna blogg men nu är den så pass "normal" att jag vågar visa den här också....


För att distrahera min grubblande hjärna drog jag igång lite minirenoveringsobjekt med hjälp av M. Sovrum och ...


... Tambur är nu klart! Vi är jättenöjda och härnäst står hallen på kö för en liten omgång.


Dessa grabbar mår bra! Skola och dagis rullar på. Alvin har börjat vilja leka med kompisar (helst varje dag!) efter dagis, vilket såklart är jätteroligt! Liam är duktig i skolan, han sa till mig i Torsdags att han bara har 4 bokstäver kvar att jobba med och han för stjärnor i läsläxan varje vecka!!! Man blir allt stolt!

Det var det.
Idag har det städats här hemma på förmiddagen och nu väntar vi besök från Sthlm. Och ikväll, Mello! Bra lördag!!

Inga kommentarer: