måndag 22 juli 2013

Off balance!

Ja, vi har verkligen haft en härlig helg! Trodde jag kunde leva på den helgen denna vecka som är kvar innan semester, men så fort vardagen och ffa jobbet kommer, så blir jag trött och ledsen! Ärligt talat så tror jag det är jobbet! Tyvärr.... Känns som om jag inte vill stiga upp på morgnarna pga att jag ska hit! Däremot ÄLSKAR jag ju arbetstiderna, vilket sätter mig i en lite knivig situation. Kanske skulle man göra nåt helt annat ett tag? Inte jobba som syrra alltså. Man behöver väl inte jobba som syrra bara för att man är utbildad till det?! Eller? Kanske receptionist på nåt företag, eller hotell eller nåt.... Äsch, jag vet inte.


*LYCKA*

1 kommentar:

Unknown sa...

Förstår din känsla.. Ibland känner jag också som att jag vill jobba med något helt annat än ssk. Puh, ska vi jobba med detta i 30 år till.. Inte undra på att man blir ledsen o deppig ibland. Dock är det underbart att arbeta dagtid.. Har testat att sitta på kontor, inte något för mig precis. Blev rastlös direkt... Snacka om att vi blir kluvna ibland. Tycker ju egentligen om att arbeta som ssk..
Vill att du ska veta att du är inte ensam att känna som du gör.. Hoppas det blir bättre.. Kram..