torsdag 4 juli 2013

Rullar framåt...

Igår var vi till den dära underbara Sofie igen! Hon är så snäll som ställer upp!! Jag hade ju tänkt att själv lägga upp barnens byxor men insåg att jag inte kan. Frågade Sofie lite försynt och visst kunde hon hjälpa oss!! Tacksam är jag!!! Tack Sofie!


Grabbarna var sådär roade av detta men det gick ändå snabbt och lätt och fina lillasyster var med och hjälpte till att hålla reda på huliganerna!

När vi kom hem städade jag ur Toyotan inför lördagen så vi slipper skita ner våra klänningar på väg ner till kyrkan. Det vore ju onödigt. Och så ska jag lägga lakan över sätena också.


Martin kom hem sent efter diverse ärenden, och övning med solisterna i kyrkan! Det blir tydligen bra!!! Hade inte trott nåt annat iofs. Han hade också gjort mycket snygga drinkbiljetter som vi klippte iordning igårkväll!


Så då är dagen före allt drar igång, här. Idag ska jag tvätta upp allting här hemma, städa och packa. Imorgon, runt halv tio sätter vi kurs mot Vadstena! Där väntar dekorering, blombindning och övning i kyrkan!

Jag är pepp! Nervös förstås men mest bara glad!! Och i hjärtat är jag lugn! Inget/ingen ska få förstöra den här dagen!!! Det har jag bestämt! Finns inget som kan solka VÅR dag!!! Jag har alla runtomkring som jag vill ha! Alla vänner, all släkt och familj!!! Det är upplagt för succé!!! Come on Lördag!

Inga kommentarer: