måndag 21 februari 2011

Skön helg!

Långledig helg: fre, lö, sön OCH mån!
Riktigt nice.
Fredag kväll spenderade vi hos Frida, Jonas, Teo och Nilla. Vi firade Teos födelsedag. Jissus vad åren går alltså. Det är galet! På kvällen for vi hem igen. Helt lovely att kunna hälsa på släkten så där en kväll och sen ändå bara ha en halvtimme hem.
På lördagen var jag och syrran och testade Zumba för första gången ever. Fy tusan vad kul det var. det blir fler gånger garanterat!! Sen åt vi middag här tillsammans, lilla familjen. Efter det åkte jag och barnen till Håkan och Lina. Det var ett tag sen vi var och hälsade på. Kvällen bjöd på mys och Melodifestivalen. Liams (och även min med tanke på urvalet) favorit Eric Saade vann och Liam var stennöjd förstås.
På söndagen åkte Liam och M till Skövde. M spelade bridge och Liam fick hälsa på sin bästis LC. Det var lycka!!!
Skön helg helt enkelt!!
Idag är vi lediga som sagt, och ska inte göra ett dyft.
Ikväll ska Sis och jag testa på Functional Moves på gymmet.
Det blir spännande. Det är så skönt att ha kommit igång med träningen igen. Och denna omgången längtar jag dit varje gång. Skönt att ha någon som man tränar tillsammans med också, att bli peppad!!
Världens finaste grabbar!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja zumba är kul.
kika in på www.uffessakerochting.se o köp dvd-boxen med zumba. Det gjorde jag så nu kan jag köra hemma när jag vill.
Smidigt och bra. -Lena