tisdag 4 oktober 2011

Kan vi mysa mamma??

Alvin och Martin åkte iväg och köpte kanelbullar efter middagen idag (nej, jag har vare sig orkat eller hunnit baka, och hade jag gjort det hade det förmodligen inte varit nån som ville äta för jag är skitdålig på att baka bullar. De blir bara torra!). Och medans de var iväg, satt Liam och jag i soffan och pysslade med en pysselbok. När vi var färdiga med det, kröp Liam upp i min famn och frågade lite försynt om han fick mysa lite med mig!! Vem tar inte ett sånt tillfälle i akt???? Liam är världens gosigaste att mysa med, dock händer det ganska sällan nu för tiden. Man får ju inte ens en puss om vi är i offentlighetens ögon. Så vi kröp ner under filten i soffan och mös, pratade, kramades och förevigade denna HÄRLIGA stund!!











Åh vad mamma älskar dig, min fina, underbara, Liam!!! //Cissi

Inga kommentarer: