måndag 2 januari 2012

Det nya året!

Jaha mina vänner, då var det ett helt nytt år, 2012. Känns alltid fräscht och lite spännande.


Vi hade en helt perfekt nyårsafton med härliga vänner. Precis som det ska vara. I år var familjen Rydenlund/Hedman värdpar, och jo då, jag tror vi fick godkänt?! Martin skötte allt som hade med maten att göra, så jag bidrog väl inte särskilt mycket egentligen.


Nyårslöften då? Har ni några sådana? För min egen del blir det att komma igång och röra på fläsket igen! Jag mår ju så mycket bättre då. Dessutom vill jag ge mer utav mig själv till mina barn och till min fina Martin.





Sen är det ju det där att jag ska fylla 30 år detta år. Det känns så där måste jag erkänna. Men det är väl bara att bita i det sura. Jag kan ju i alla fall inte stoppa dagarna från att gå. Men det ska jag inte tänka på nu. Det är ju ett helt halvår kvar tills dess. //Cissi

Inga kommentarer: