tisdag 10 juli 2012

Host och snörvel...

Japp, både Alvin och jag har blivit förkylda. Exakt vad man vill på semestern... Not!
Well, bara att gilla läget. Inte mycket att göra åt det.












Så fina midsommarkillar jag har va??? Sjukt fina!!
I alla fall. Eftersom jag känt mig hängig har vi varit på hemmaplan både idag och igår. Vi har fått en hel del gjort, ni vet sånt där man gärna skjuter framför sig på semestern. Det var skönt.
Imorgon hoppas jag att både jag och Alvin känner oss piggare för då beger vi oss mot Göteborg och Liseberg. Behöver jag säga hur nöjda de små är över det???? Nej va?
Men idag är ju fortfarande inte slut och Alvin och jag ligger faktiskt i varsin soffa och bara slappar framför TV:n. Martin och Liam (som är pigga och krya) är iväg och slår ett par hinkar på ranchen med Sleipner och sen skulle de ut i skogen och leta sommarkantareller. Det vore ju nice med en kantarellmacka ikväll må jag säga!
Nehe, jag skulle bara kika in och säga hej! Åter till viloposition!
//Cissi

Inga kommentarer: