onsdag 19 september 2012

Uppdatering med bilder och lite text!

Vi tar väl vid där vi lämna av sist typ. Helgen då Oskar döptes.
En rejäl PW på söndagsmorgonen.
När jag går PW händer nåt med mina händer alltså. Ja ni ser ju ovan.
Ringen går INTE att få av för allt i världen. Den sitter stenhårt!
Sen tog jag tag i mitt hemska skåp i köket. Jag vet inte om det vart nå bättre men jag har i alla fall lite bättre samvete ang det.
En sväng med dammsugaren vart det förstås också. Min eviga följeslagare ;-)
Torsdag gjorde jag verkligen ett tappert försök till att jobba en kvällstur, men fick gå hem vid halvsex snåret.
Helt utpumpad. Rejäl förkylning incoming!!!Låg i soffan resten av kvällen.
Mamma, som kommit in för att passa kidsen medan jag jobbade och M var på föräldramöte, var snäll och stannade kvar tills M kom. Lite mormor-pojkarmys!
Lina har varit en hel del hos oss under dessa dagar.
Grabbarna älskar det! (ok, jag också. Hon är ju trots allt min fina lillasyster och ett härligt sällskap!)
Som sagt. Killarna älskar när Lina är hos oss.
I lördags var hon på fest och skulle sedan hem till oss och sova. Jag hade förberett bäddsoffan för henne redan när Liam la sig. Och vem hittar jag inte, om inte unge herr Rydenlund, som smugit över till bäddsoffan så att han säkret fick sova tillsammans med henne när hon kom hem!
En annan smygomgång.
Liam har fått Bert-böcker men än så länge tycker vi dom är lite för "mycket" för Liam. Liam vill inte acceptera detta och tjatar om dessa böcker varje kväll.
Nu för två kvällar sedan hade han smugit upp, tagit fram boken, lagt sig i soffan för att få ljus (han har ingen sänglampa men lampa i fönstret som är tänd på nätterna), och smygläst! Och sen råkat somna....

Själv är jag på bättringsvägen från min förkylning, men inte helt bra.
Är i alla fall tillbaks på jobbet igen.

Helgen ser jag fram emot; Klinikfest på fredag och sen Skövde/Samuelsgården-besök för hela familjen!!
Wiiihoo!

Inga kommentarer: