torsdag 17 juni 2010

Nyklippta killar!


Visst är de fina, våra små grabbar?! I vilket fall, det var inte för att de är fina dom jag kikar in med ett snabbt inlägg. Anledningen var att jag måste berätta för er om en "Alvinsägning" precis nu.... De skulle titta på film här tidigare i morse, och Alvin intog plats i fåtöljen. Liam kom snällt fram och frågade sin lillebror: "Får jag sitta här bredvid dig Alvin?" Varvid Alvin helt sonika säger: "SJÄLVKLART!" Inte illa för en 2 och ett halvt-åring ;-) Idag skiner solen med sina underbara strålar från en klarblå himmel och jag och barnen är lediga!!! = Utedag! Trodde att jag skulle vara ledig tills imorgonkväll, men M kollade mitt schema i morse, och tur var väl det, för jag jobbar visst natt i natt! Här har man koll, serrni ;-) Nehe, solen var det! Nu beger vi oss ut och njuter!!

Inga kommentarer: