torsdag 6 januari 2011

Grabblös!


Det är tyst här hemma. Alldeles för tyst! Smågrabbarna är i Vadstena hos morfar och mormor. Jag jobbar ju imorgon med (utan barnomsorg) och M också, så jag träffar inte pojkarna fören imorgon eftermiddag. Märkligt det där, ibland skulle man kunna döda för lite egentid, men när man väl får det, blir man helt lam och tar sig inte för nånting förutom att sakna de små. M vet jag inte vad han styr med. Han var på nån VIP kväll igår på Källarn i Vadstena och sov sedan där natten till idag. Pratade med honom vid 15 ung och då skulle han komma hem snart. Tre och en halv timme senare är han fortfarande inte hemma. Så blev det med det myset :-( Har egentligen saker att göra här hemma, tavlor o fler lampor ska upp. Men jag finner ingen lust när jag inte har M hemma för att bolla idéer med. Skulle kunna fara hem till ngn av mina fina systrar, men vet inte hur jag ska ta mig dit. Har ju ingen aning om bussar eller hur jag ska gå.... Litet deppinlägg tyvärr. Nehe, fortsätter göra ingenting då ;-)

Inga kommentarer: