onsdag 10 augusti 2011

Energiboost!

Nu är det segt alltså!
Känns som att sommaren är på väg att lämna oss.
Det regnar och ruskar och igår var första gången på lääääänge som jag frös när jag åkte hem från jobbet på kvällen.
Då är det skönt att vila ögonen på bilder som dessa ovan.
Det är bilder från när vi var och hälsade på Harry och Frida förra veckan.
Grabbarna gillar för övrigt deras Lukas väldigt mycket. Det ska gullas och helst hållas hela tiden. alvin lutar sig fram över Lukas och utbrister på bebisspråk: "Gilligulligulli"!
De vill gärna ha en bebis här hemma, men där har mamman i huset satt stopp, no way!
Annars rullar dagarna på. Jag är inne i min "niodagaristräckjobbvecka". Galet segt börjar det bli, men nu är det bara tre pass kvar.
Smågrabbarna har börjat fritids och dagis ordentligt och det funkar finfint. Nästa vecka börjar dessutom Liams skola och simskola. Det ska bli spännande.
I helgen är jag ledig, min enda lediga helg på 5 veckor och jag vill väldigt gärna göra nånting roligt.
Föreslog Liseberg men det vart inget rungande gehör för det tyvärr :-(
Nehe, duschdags och sen snart ännu en jobbkväll!

Inga kommentarer: