torsdag 25 augusti 2011

Ledig dag-fullt ös!

Idag har jag som sagt,i rubriken, ledig dag. Men som ni vet, är man aldrig "ledig" och slappnar av. Nej, det ska alltid göras nåt! I vanliga fall brukar det, för min del, innebära tvätta och städa. Men idag har vi inte gjort det. Först gick vi upp och gjorde oss iordning. Sen brummade vi bort till skolan och lämnade Liam. Alvin och jag åkte hem igen. Bäddade och stökade, och, ok då, lite slappande (var så vansinnigt trött, då M somnade före mig igår och snarkade galet mycket = jag kunde inte somna!). Sen åkte vi och hämtade Liam och for ut till Busfabriken direkt. Väl där mötte vi upp Helga, Jenny, Elias, Hanna och Filip. 3 timmars bus och liten lunch paus. Fattar inte hur barnen orkar. Själv blir jag svett efter att ha klättrat runt där inne i 5 minuter... Det bokstavligen rann svett från mig! Efter detta, hem, invänta M, och nu sitter jag här i simhallen. Liam har sin sista Simskola och Alvin och M badar i äventyrs badet. Rimligtvis borde smågrabbarna vara ganska så trötta efter denna dag!! Men den var härlig, och såna här dagar önskar jag att jag hade mer tid med dem!

Inga kommentarer: