onsdag 31 augusti 2011

Kapitulering!

Här hemma är det sjukt.
Det är jag som är sjuk.
Var nästan väntat efter 3nätterirad. Pallar inte det. Min kropp säger ifrån då. Det har hänt varje gång tidigare också!
Well, hoppas jag känner mig bättre snart. Men idag blir jag hemma. Liam är skolan och kommer få vara en stund på fritids sen också. Alvin får dock vara hemma med mig. Är bara jobbigt att fara runt och lämna dem när man är sjuk. Skolan för Liam är ju dock en annan grej. Han kan ju inte vara hemma därifrån bara för att jag är sjuk.
Tyvärr har jag tajmat in detta samtidigt som M är borta två dagar över natt. Men, stark kvinna reder sig själv, eller hur är det nu igen.....
Btw, var jag på VåC med Liams utslag igår. De tror att det på armbågarna är molusker precis som det i armhålan. Och det röda i armvecken är böjveckseksem. Vi fick hydrokortison och Miniderm att smörja med. Efter en dos av varje var Liams armveck nästan helt fina igen!! Det är ju just de som stör honom, då dom kliar så det var HÄRLIGT!!
Fin bild på mina små, Alvin är väl max två månader här, vilket borde innebära att Liam inte ens fyllt 3!

Inga kommentarer: