lördag 1 september 2012

Härliga lördag!

Vaknade upp med ångesten krypande.... måste.springa.nu.
Sagt och gjort. På med kläderna och ut.... För att inse att jag, igår, förmodligen åt alldeles för lite. Benen var tunga som bly och för första gången sen jag började springa var jag tvungen att se mig besegrad och istället gå en hederlig gammal PW. Inte alls lika roligt, och inte alls lika utmattande. Men det gick bara inte att springa. Varje gång jag försökte fick jag ge upp efter nån minut :-(

Well, väl hemma fick jag städarrycket. Liam och M for iväg på innebandyträning och Alvin fick leka. Det blev höststäd ute, fönsterputsning av alla fönster, ute och inne och en rejäl städning inne! Nu är jag nöjd, for now ;-)


Nu har jag slängt i en färg i håret. Det är alltid lika spännande. Sist jag färgade själv blev det ju brunt!!! Igen hit. Nu tog jag en betydligt ljusare, så får vi se! Det svider i hårbotten i alla fall!


Idag ska vi fira lillasyster som fyller 17 år! Hurra för henne!!!! Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på!

Inga kommentarer: