onsdag 22 maj 2013

Dagens boys!

Killen nedan har idag äntligen fått sin tandställning. Jo jag skriver äntligen för han har verkligen sett framemot det, konstigt nog... Det är en sån där fiffig tandställning som inte syns, utan sitter på insidan av tänderna där uppe. Dock går den inte att ta ut som en del andra har, utan den är fastcementerad och ska sitta ca 1 år.
Jag blir så imponerad av Liam ibland. Inte ett enda pip när de satte in den i munnen på honom, och inte nu efter heller. Det var ju inte så att det gick på ett litet kick att sätta in den, utan det var många apparater i munnen, krångel och väntan på att cementeringen skulle torka. Men som sagt, han sa inte ett knyst.

Min stora kille!! Nedan vill han gärna visa er tandställningen men det var lite svårt att få med på bilden ;-)
Glad kille!
Här är en annan glad kille! Han hade haft en "superbra" (som han själv sa) dag på dagis och berättade glatt om vad han hade lärt sig om Tekniska Verken och vad man gör vid brand!
The boys in stripes!
Annars sitter jag här på jobbet. Min sista natt på över ett halvår minst...
Känns weird!

Inga kommentarer: