tisdag 21 maj 2013

HÄRLIGA Helg!

I helgen har jag varit på möhippa för finaste Malin.
Det blev en fantastisk härlig helg med vänner och energipåladdning.
VÄLBEHÖVLIGT!
Varmt var det också!!
Malin med "lilla" glaset!
Här efter första aktiviteten som var PoleDance! Det är verkligen asjobbigt ju! Men kul!
Lunch i Slottskogen.
Det var Göteborgsvarvet samma dag, så det var fullt ös överallt!
Båt över, på väg till SPA.
Fina tjejer!!
The Bride to be!
På väg in till stan för middag med hela gänget!
Det var riktigt mumma vill jag tala om!
Idag har jag haft en ledig dag inför nattjobb hela veckan.
I posten idag låg dessa två brev:
"Be Prepared future Mrs Rydenlund"
och
"Det börjar närma sig"
Blev helt plötsligt lite nervöd över detta.
Hoppas ni är snälla mot mig, hörrni!
 
Liam hjälpte mig med mitt eviga bröllopspyssel! Den hjälpen togs tacksamt emot...
Nu har denna natten på jobbet snart gått och det är två kvar.
Ser framemot helgen som är vigd åt bröllopspysslande.
Ska bli så skönt att få det mesta gjort!!

Inga kommentarer: