tisdag 14 maj 2013

Man kan inte annat...

...än förundras ibland över människors strävan att alltid, till vilket pris som helst, forcera sig fram...

Men jag tänker bort det!
Their loss så att säga. Jag lider inte av det! Tvärtom, mina beslut i livet känns än mer som de rätta valen!!

Nu har jag två lediga dagar framför mig. Och sen en natt till och sen ledig helg.
Härligt!
Dessa två nätter har jag fått mycket gjort mellan varven, när det gäller bröllopet!
I söndags natt, bordsnummerskyltar och natten som var, alla placeringskort. Ja namnen ska ju skrivas på men det pyssligaste är gjort!
Man skulle kunna tro att jag inte lidit av nån tandvärk inatt om man tittar på denna bild som ändå ser ganska harmonisk ut, men skenet bedrar. Tandjäveln har värkt fanders inatt också och gör fortfarande. Tydligen kan det ta 4-5 dagar innan värken lättar av. Ny tid fick jag idag också, 28 maj ska de försöka leta rätt på de där rötterna, var de nu kan gömma sig ;-) Och fulldos (och mer därtill) av smärtlindring får alltså fortsätta ett tag till för att överleva! Om jag läggs in på Gastro med leverpåverkan och magsår, vet ni varför ;-) 
(Och ja Sanna, jag satte upp håret när jag gick ut från expeditionen!)
Hmmm, vem satte dagarna på FastForward? Detta kan inte vara möjligt??!!

Inga kommentarer: