måndag 25 november 2013

Claras Namngivning!

I helgen har så Clara "fått" sitt namn.
Så det mesta av helgen har således bestått i förberedleser kring detta.
 
I lördags hjälpte jag och Liam Annica, i princip hela dagen, med att göra smörgåstårtor.
 
På kvällen var Liam på disco, och jag åkte hem och gjorde tårtor till söndagens happening.
Alvin och M kom hem runt sju på kvällen. De hade varit iväg hela dagen och pysslat med Corall.
Tårtorna blev Vit chokladcheescake. Helt ok!
 
Sanna och jag gick på bio på lördagskvällen. Vi hade förberett oss väl inför "you´re Next", en rysare som fått fyra plus. Det brukar ju innebära att de är riktigt bra. Men tyvärr blev vi väldigt besvikna. Inte alls bra...
 
Söndagen som sagt, var ju Claras namngivningsdag.
Jag fick ju den stora ära, tillsammans med Sanna och Crilles syster Ellen, att vara fadder.
Stolt och lycklig moster här kan jag säga!
 
Tyvärr har jag inga bilder från själva namngivningen, då jag hade fullt upp hela tiden.
Tråkigt, men jag kanske kan rota ihop lite bilder från alla andra lite senare!
Här har ni några bilder på damen från nyfödd och framåt...
Clara är ju ett mycket fint namn, fast för oss kommer hon alltid vara vårt lilla Gryn!

1 kommentar:

Limmet sa...

Tack för all hjälp. Ovärderligt! Fint du posta receptet :)