torsdag 14 november 2013

Två veckor kvar!

Nu börjar det allt närma sig, och min lilla julbesatthet börjar väckas till liv!
 
 
De fem senaste årens julkort har sett ut som ovan.
Fundilurerar lite på om man kanske ska göra ett lite ovanligare julkort detta året, eller om man ska köra på samma stil som innan.
 
Jag har i alla fall bestämt mig för att rensa REJÄLT i mina sju fulla flyttkartonger med julpynt och julgardiner och köpa lite nytt istället. Det jag rensar bort ska jag nog ta upp till jobbet, och se om de vill ha nåt av det, så det blir lite julmysigt här med.
 
Åh, längtar till massa tända ljus, julskinka, Filmjölkslimpa, julmust och tomteskum!
Och allt det andra som hör julen till!
I år blir det dessutom en alldeles speciell julafton. Men så efterlängtat och härligt!!!!

Inga kommentarer: