fredag 19 september 2014

Dimma och kärlek!

Jissus vilken dimma det varit på morgonen nu de senaste dagarna.
Riktigt otäckt att köra faktiskt.
Sen försvinner dimman framåt lunch och dagarna har ju sedan varit strålande! Riktigt härligt sensommarväder. Men nu har jag hört att från och med söndag kommer hösten. Inget jag ser framemot, men det är ju oundvikligt så bring it on. Vi får se till att fylla hösten med mys, tända ljus och mycket umgänge med de som får oss att må bra!

Idag är det fredag! Äntligen!!
I helgen hänger vi med bästa Averby-Scherling-Jivegård-familjen.
Adam ska hjälpa M med att lägga nytt golv hos oss och Helga och jag ska hänga med smågrabbsen. Mys!!!
Igår skrev Liam "hej" på fönstret till bilen när jag lämnade dem på skolan.
Idag ritade Alvin det här. Egentligen är jag inte för att de ska rita på fönstren på bilen naturligtvis, men detta var ju bara urgulligt. Gav mig en bra Fredagskänsla!! Lille plutten, alltid så varm och omtänksam!

Inga kommentarer: