onsdag 22 december 2010

Julefrid!


Igårkväll landade vi äntligen i Vadstena. Långt bort från flyttkaos och stress. Nu väntar några dagar med jul och allt vad det innebär. Vi bor i mina fina svärföräldrars hus, då de, denna jul är i London hos Maria, JP och Lisa. Vi kommer naturligtvis sakna hela det gänget, men är evigt tacksamma att vi får husera hos dom dessa dagar. Julen kommer annars spenderas hos mina föräldrar, där även morfar och mormor är. Barnen har tjatat konstant i en timme nu, om att få gå dit, så jag ska väl hoppa in i duschen och sätta fart på denna dagen. Drar mig egentligen lite för att gå ut, vi insåg nämligen att vi hade packat ner alla våra termobyxor. Det får bli långkallingar och lager på lager ;-) Fö, svärisar, om ni läser: Det kom ganska mycket snö inatt, jag har skottat biluppfarten. Vill ni jag ska skotta nå mer?? Hoppas ni har det bra där borta! Barnen undrar vart Farfar, farmor Lena, Sigge och Sally är, och de tyckte även att ni hade en väldigt konstig tomte som inte höll reda på när julafton var, och redan hade kommit med julklapparna ;-) KRAM på er!! Nehe: dags för en dusch!

Inga kommentarer: