onsdag 27 februari 2013

Ett steg till...

Idag har jag tagit ett beslut helt i riktning mot det jag bestämt mig för: viktigast är vi!
Detta beslut är en del i min nystart och kommer igång i Juni!
Fast det känns lite konstigt, läskigt, otäckt och spännande! Men det BLIR bra, som en vän sa: Det blir vad du gör det till!! Och jag ska göra mitt bästa för att det ska bli toppen!!


Annars är jag vansinnigt trött idag och huvudvärken är jobbig och har varit hela dagen, trots paracetamol. Hoppas det inte utvecklar sig till ett sånt däringa migränanfall för det har jag ingen lust med. M och jag ska se färdigt mästerkocken och sen ska jag krypa ner i sängen och vila mig i form.

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Cissi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.