lördag 2 mars 2013

Fredagen!

Den började sannerligen inte särskilt bra, fredagen. Usel magkänsla och jobbiga tankar. Men jag bestämde mig för att det inte skulle komma åt mig, så jag vart arg istället!! Och det funkade, för andra halvan av fredagen mådde jag MYCKET bättre!! Återigen gav jag mig f*n på att inte bli nertryckt...


Efter jobbet (som jag faktiskt gick ifrån lite tidigare!) åkte jag hem, och hämtade Alvin. Liam hade följt med en kompis hem... Hem och duschade och fräschade till mig så gott det gick. Sen kom kvällens barnvakt, grabbarnas nya favorit, Martin. M och jag lämnade sedan de tre här hemma och mötte upp C och A för middag på stan (Tapas!! M M M!!) och sen RAW! Vilken kväll! Sånt måste man göra oftare!

Sov uruselt inatt pga min blivande mans snarkande men är ändå skapligt pigg och har precis städat vårt hem medans M och L varit på innebandyträning! Nu har vi alla parkerat oss i soffan och kollar på 3-milen.
Får se vad resten av lördagen bjuder på?

Inga kommentarer: