tisdag 16 juli 2013

Down

Jag fick den här vackra bilden av Nina! En lyckans dag!!


Idag (och igår också för den delen) har jag dock inte varit så lycklig som just den 6 juli! Don't get me wrong, lyckan att vara gift med min andra halva är bestående. Just när det gäller det är jag nu hel! Men annat. Jag känner mig låg, irriterad och ledsen. På det mesta faktiskt.... Och jag hatar det! Tycker verkligen inte om att ha dom känslorna i hjärna och hjärta! Jag vill vara tillfreds och bara lycklig. Och värst av allt: jag vet inte vad felet är..... Blä! Konstant huvudvärk har jag haft i två dagar nu också.

Så nu blev det ett komplett klagoinlägg. Check ;-)....

Fö, om ni har några bilder från bröllopet, maila dom gärna till mig! Jag behöver energi av det rätta virket ;-)

1 kommentar:

Nina sa...

Jag ska skicka över fler bilder:) ni var ju så vackra att alla kort blev amazing:) puss o kram på dig