lördag 6 juli 2013

Today is the day!




Jaha, här ligger jag vaken. Blev väckt kl 04 av att Linas telefon ringde. Och då upptäckte jag dessutom en grym huvudvärk! Så nu har jag proppat i mig lite piller och hade tänkt somna om en stund men tji fick jag.... Klarvaken!

Vi hade en härlig dag igår! Allt gick precis enl planerna. Inget har krånglat!! Vi hann tom sitta och dricka lite rose, fixa naglar, skratta, njuta och varva ner igår innan vi gick och la oss! Precis som jag ville ha det! Ingen stress här inte! Underbart!!

Så är nu dagen här. Om en timme ung ska jag gå upp och ta en dusch och lite frukost. Kl 08 ska vi vara hos bästa M-L för håruppsättning! Sen hoppas jag dagen flyter på! Vädret verkar vara på vår sida. Än så länge! Hoppas det fortsätter så!!

Nu håller vi tummarna för att det blir en alldeles UNDERBAR dag!!!

Inga kommentarer: