torsdag 6 januari 2011

Fönsterfint!


Sitter (redan!!) på sjukhuset. Ska jobba dag, och var idag tvungen att gå till jobbet, då det är röd dag och inga bussar går på morgonen. Gick upp bra i tid, då jag inte visste hur lång tid det skulle ta, att gå hit. Det tog tio minuter! Haha... Oh well, nu sitter jag här. Ingen kan ju klaga på att jag är en sen människa i alla fall ;-) Tänkte komponera ett litet inlägg här så länge. Igår kom mamma och Lina hit. Martin och jag jobbar och vi har ingen barnomsorg så de skulle ta grabbarna dessa dagar. Jag följde med mamma till IKEA på förmiddagen innan jobbet (sjukt bara det, följa med mamma till IKEA innan jobbet. Jag börjar sakteliga fatta att vi nu bor här och ALLT kommer bli så mycket lättare). Vi valde ut allt vi skulle ha till mina gardiner på nedervåningen. Tanken var hissgardiner. I alla fall, sen åkte jag och jobbade och när jag kom hem möttes jag av detta fina köksfönster som mamma pysslat ihop innan hon åkte tillbaka till Vadstena. Som ni ser blev det en typ av rullgardin istället, men jag tror jag gillar det! Nehe, nu kan jag nog ge mig ner i källaren och byta om..... Hoppas alla har en bra dag!! PS. Ni kanske lagt märke till att det nästan uteslutande är jag som skriver här inne. M har nog tappat intresset. Vi hade en deal förra månaden om att han bi skulle skriva minst 5 inlägg var, annars skulle jag gå tillbaka till min gamla blogg. Ingen vits med att ha en gemensam när det bara är en som skriver. Men jag kanske fortsätter skriva här, och fixar om den lite. Ska fundera!

Inga kommentarer: