fredag 18 mars 2011

Ledig fredag!

Idag fick vi besök av finaste Helga och Elias!
Det var efterlängtat från både mitt och grabbarnas håll!!
Min fina, fina vän!
Skönt med en lååång pratstund medan grabbarna busade på.
Efter ett blöjbyte, mitt under vår pratstund, på Alvin, hittade vi samme lille herre så här på mattan. Trött? Lite kanske?
När Helga och Elias hade åkt bestämde vi oss för att väcka Alvin och gå en sväng till Coop.
Vi hade cykelpremiär för Liam dagen till ära!! Haha. tajmat till max!
Väl på G ifrån Coop insåg jag att vi bara hade köpt onyttigt. Men det är skit samma.
Grabbarna och jag är själva ikväll, och detta är min enda chans till helgmys, då jag jobbar resten av helgen. Så, grabbarna fick glass när vi kom hem!
Och så hade det visst hoppat ner två filmer till kidsen i påsen på Coop.
Chipsfest och ny film. Tror ni det var några som var nöjda???
Är jag en dålig mamma nu???
Grabbarna ligger nu i sina sängar. De har inte somnat än, men snart så.
Själv ska jag ta fram godisskålen, och glo på en av alla filmer som jag laddat hem. Tror det får bli The last exorcism. Lite läskigt när jag är själv men men.....Jag provar!
Hoppas ni har en mysig fredagskväll!

Inga kommentarer: