söndag 13 november 2011

Kamelen....

Idag har vi pysslat hemma lite. Fått upp TV:n på väggen, påbörjat vår fotovägg med canvastavlorna och sorterat ut en del "prydnadsaker" och tavlor. Detta med "prydnad" alltså. Ju mer åren går desto mer anti blir jag när det gäller prydnadssakerna. Gärna så clean som möjligt. Därur kommer gisslet med denna kamel! Liam valde den som födelsedagspresent till mig när vi var i Tunisien i år. Jag kan ju bara inte med att ställa bort den, trots att den inte är särskilt vacker. Bad i alla fall Liam att ställa den i vårt sovrumsfönster. Trodde i min enfald att den skulle hamna bakom en gardin då det var det enda stället den faktiskt fick plats. Men nej då, han har minsann lite strategiskt flyttat på de andra sakerna där i fönstret för att göra plats för denna fantastiska skapelse. Mitt i fönstret!! (Nu står den dock bakom en gardin men till mitt försvar: den syns utifrån!)


//Cissi

1 kommentar:

Unknown sa...

Mycket tyder på att det där är en så kallad dromedar och inte en kamel. Men den var trots det inte alltför vacker!