söndag 7 oktober 2012

Blandad kompott.

Jag har egentligen inte så mycket att skriva om.
Dagarna rullar på.
Igårkväll hade vi fredagsmys och denna kväll/natt spenderar jag på jobbet.

Jag har lite tungt hjärta just nu. Mest självförvållat så inget allvarligt, men det gör att jag blir lite off.
Hade tänkt köpa nya skor idag, men väl på stan tappade jag all lust, och åkte hem igen utan skor. Sådär blir det ibland, när man är lite off.

Nästa vecka kommer bli en bättre, det är jag säker på. Några arbetskamrater och jag ska till Sthlm för Sarkomdagen på Karolinska med övernattning på hotell en natt. Det ska bli nice.
När jag kommer hem, är det den 12/10 M:s och min 10-åriga förlovningsdag! Det går undan med åren vill jag lova. Jag hade tänkt vara lite involverad i planerna runtomkring denna dag och hade tänkt planera i smyg redan i somras, men sen vet jag ju hur M är så jag frågade lite försiktigt om vi skulle planera tillsammans så jag inte gör en massa i smyg när han redan har allt klart. Och det var väl tur att jag frågade för det var ju just så det var. Så jag har inte aning om vad vi ska göra, men vad jag förstått ska vi vara barnfria i alla fall. Det ska bli härligt att bara rå om varandra, det händer ju inte särskilt ofta ;-)

Veckan därefter kommer bli TUNG, 5 nätter på 7 dagar. Bara för att jag ska åka på denna Sarkomdag.
Måste "jobba igen".

Well, that´s all for now. Meningslöst inlägg egentligen men nu vet ni att vi lever ;-)

Btw så funderar jag på att ta er med på en alldeles speciell resa jag har framför mig, men jag har inte riktigt bestämt mig än.... Återkommer om det blir nåt sånt.

Inga kommentarer: