måndag 29 oktober 2012

VAB...Igen....

Jaha, här sitter vi, Liam och jag!
Liam har rejäl ögoninfl/infekt bilat....
Jag har jobbat natten till idag, men M kunde inte vara hemma idag så jag har halvsovit i soffan fram till 11 idag och Liam har varit hemma med mig. Han har varit supersnäll.
Martin ringde till VåC för att få en tid så att vi kan få ögonsalva utskrivet, men det blev totalstopp!
Det ska läka ut av sig själv! Badda med ljummet vatten....Oh fan, ska man göra det?!!!!!! No shit?!
Så nu hoppas vi vid gudarna att det här går över så att han åtminstone kan gå till fritids på onsdag.
Sitter alltså här lite halvgroggig efter att ha sovit alldeles för lite och är dessutom nervös.
Idag ska tandhelskottat ut, den som besvärade mig så in i norden för någon månad sen.
Jag håller på att dö av nervositet. Jag vet ju att de kommer vara tvungna att skära i tandköttet, eftersom den inte kommit upp mer än precis till ytan....
Och dessutom vet jag att jag måste göra det MINST en gång till eftersom det är likadant med den andra i nederkäken. Dessutom vill dom att jag ska ta bort de i överkäken också.....
Men det är ett senare problem. Dom har aldrig ställt till problem.

Så, wish me luck. Jag kommer behöva det.
ÅH, jag hatar tandläkaren!!!

Inga kommentarer: