tisdag 4 december 2012

Brrr....


Det är kallt alltså.
Och massor snö. Idag måste det har snöat galet mycket hela dagen för så här mycket snö var det inte när jag gick och la mig imorse!

Idag har vi varit och jagat runt efter pulkor och till sist hittade vi, på JULA. De två sista de hade dessutom.
Liam ska nämligen åka pulka med skolan efter lunch imorgon och vi hade visst slängt våra pulkor.
Så efter skola och dagis idag for vi ut på vår jakt.

Annars rullar det på.
Jag börjar nog hitta lite julfeeling så sakteliga.
Men det är ändå svårt att acceptera mörkret. Särskilt nu när jag jobbar natt. Det är aldrig ljust under tiden jag är vaken känns det som.

Nehe, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag är rastlös och tänkte bara kika in och säga hej.
Resten av min familj ligger redan i sängarna sina. Ja, även den största. Vi är nämligen experter på att utnyttja den lilla tid vi har, tillsammans. Or not!


Inga kommentarer: