måndag 17 december 2012

SjuttondeDecemberTjugoHundraTolv

Jaha. Dagarna de rullar verkligen på sjukt fort. Den 17 december redan. En vecka kvar till julafton.
Här sitter jag, sjukskriven ett bra tag framöver. Jag tänker inte använda denna blogg till att skriva om det, det finns en annan blogg som handlar om det. Är ni intresserade kan ni kika in på : www.bukplastiken.blogspot.com

Men jag är ju lite handikappad som ni förstår. Jag hade förberett ganska så bra ändå inför jul och så innan operationen men jag hade inte pyntat ute. Och nu kan jag definitivt inte göra det. Men som tur var har jag en snäll mor och en snäll Håkan som hjälpte mig med det i lördags. Och titt så fint det blev. Det hade ju vart ännu finare om all snö som kommit hade fått ligga kvar och vi slapp slasket som är ute nu, men vad kan man förvänta sig, vi bor ju i Sverige.

Barnen längtar till jul förstås. De har tydligen köpt julklappar till mig och M också. Spännande!!
Jag önskar att denna jul blir rofylld och fylld med goda skratt och härliga minnen.

Inga kommentarer: